Get Adobe Flash player

semestr letni 2011/2012

 

Akademia eMarketingu

Akademia e-marketingu jest cyklicznym projektem organizowanym wspólnie przez KNZiM oraz firmy Enzo Sp. z o. o . i Mint Media Sp. z o. o. – czołowych przedstawicieli branży marketingowej w regionie. Tematyka warsztatów skupia się wokół marketingu internetowego. Projekt skierowany jest do wszystkich studentów, szczególnie pasjonatów Internetu, którzy planują pracę w agencji interaktywnej, domu mediowym, agencji reklamowej, jako marketerzy w firmach, a także do osób planujących założyć własny biznes - szczególnie internetowy. Zajęcia połączone są z dynamiczną dyskusją uczestników oraz rozwiązywaniem przygotowanych case studies.

W 2012 roku KNZiM zorganizowało 7 spotkań Akademii. Spotkania cieszą się dużym zainteresowaniem wśród studentów – w każdym z nich uczestniczy około 30 osób. Akademia jest przedsięwzięciem bezkosztowym, promowanym internetowo. Istnieje strona www akademii: http://www.akademia-emarketingu.pl/ oraz newsletter informujący o terminach spotkań. Uczestnictwo w spotkaniach w ramach Akademii jest darmowe.

 

V dzień Marketingowy

To cykliczny projekt KNZiM organizowany w formule warsztatowej. W 2012 roku była to już V edycja projektu - został on zrealizowany w dniach 28-29 marca 2012.  W ramach projektu odbyły się 4 kilkugodzinne szkolenia. W projekcie wzięło udział 60 osób. Wysoką jakość merytoryczną zajęć zapewnili profesjonalni szkoleniowcy-praktycy z dużym doświadczeniem w sferze biznesu. Projekt miał na celu zwrócenie uwagi studentów na znaczenie różnych dziedzin marketingu w rozwoju współczesnych firm, a także poszerzenie ich wiedzy na temat różnych aspektów marketingu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coaching w działaniu – z Fundacją dla Jedności

W marcu 2012 roku członkowie Koła Naukowego Zarządzania i Marketingu UMCS pomogli Fundacji dla Jedności zorganizować projekt „Coaching w działaniu”.  Projekt miał na celu rozwój osobistego i zawodowego potencjału studentów i młodych pracowników, podnoszenie ich szans na rynku pracy, a także aktywizowanie ich działań na rzecz własnego środowiska. W ramach projektu zorganizowano 24 godzinny program coachingowe - 1 spotkanie 8godzinne i 4 spotkania po 4 godziny (marzec-czerwiec), kurs e-learningowy z zakresu organizacji i realizacji przedsięwzięć – 24 godziny dydaktyczne w sześciu blokach tematycznych (czerwiec – wrzesień)

 

Cykl warsztatów – praca po zarządzaniu i marketingu

W dniach 23-15 kwietnia 2012r. w ramach  projektu odbyło się 8 spotkań z  absolwentami kierunku Zarządzanie i Marketing, dzięki którym studenci mieli szansę dowiedzieć się jakie możliwości daje ten kierunek na rynku pracy. Zaproszonymi gośćmi byli: Tomasz Wilewski (Mint Media), prof. Zbigniew Pastuszak (UMCS), Maciej Sękowski (marketingowiec.pl), Katarzyna Baranowska (Stokrotka), Małgorzata Korba (ZUS), Cezary Grzywacki (TLS), Marcin Kruk oraz Kacper Chmielowiec (Your Relation). Warsztaty miały na celu pokazanie różnorakich możliwości, jakie niesie za sobą ukończenie kierunku zarządzanie i marketing. Staraliśmy się pokazać studentom, jakie mają kierunki rozwoju mogą obrać po skończeniu kierunku ZiM, aby zmniejszyć ich obawy w momencie wkraczania na rynek pracy.

 

Badanie jakości pracy dziekanatów

Pod koniec semestru letniego członkowie KNZiM UMCS przeprowadzili na prośbę Rektora UMCS badanie ankietowe dotyczące jakości obsługi studentów w dziekanatach. Prace te mają się przyczynić do uświadomienia problemów widzianych przez studentów oraz ich eliminację, a w rezultacie zwiększyć przyjazność uczelni wobec żaków i uprościć procedury napotykane przez nich na co dzień.